Social media book tag si niste palavrageala

duminică, 6 iulie 2014

| | |
Am primit o leapsa foarte draguta de la Leontina, careia ii multumesc mult de tot! Imi era dor sa mai scotocesc prin biblioteca :D


Twitter: Cea mai scurta carte dintre preferatele tale.

Tinuturile joase de Herta Muller. Desi are doar 220 de pagini, a fost una dintre cele mai greu de digerat carti.

Facebook: O carte pe care toata lumea te-a presat sa o citesti.

Cautand-o pe Alaska de John Green. Toata lumea vorbea despre ea si o ridica in slavi. Eu... hai sa spunem ca mi-a luat mult, mult timp sa o citesc.

Tumblr: O carte pe care ai citit-o inainte sa fie cool.

Jocurile foamei de Suzanne Collins. Am citit-o inainte de nebunia cu filmul. Nici macar nu stiam despre ce e vorba; era la reducere si am spus "de ce nu?"

Myspace: O carte despre care nu iti amintesti daca ti-a placut sau nu. 
Oricat as sta pe ganduri, nu imi vine nimic in minte. La mine toate sunt foarte clar delimitate.

Instagram: O carte care a fost atat de frumoasa, incat a trebuit sa ii faci o fotografie.

Nume de cod: Verity de Elizabeth Wine. Am adorat fiecare cuvant din cartea asta.

YouTube: O carte care ti-ai dori sa devina film.

Regina diavolului de Jeanne Kalogridis. Am citit-o recent si mi-a placut enorm. As vrea sa se faca un film dupa ea, rochiile ar fi superbe!

Goodreads: O carte pe care o recomanzi tuturor.

Urzeala Tronurilor de George R.R. Martin. Inca nu am gasit persoana careia sa nu ii placa. 

Si pentru ca tag-ul asta a circulat prin toata blogosfera, poate sa il ia cine nu l-a facut. IriBianca si Patricia... sunteti invitate speciale :)

Si acum ca am terminat cu leapsa, trebuie sa impartasesc cu voi o veste foarte, foarte buna. Dupa cateva saptamani bune de emotii, verificari intense ale mail-ului si rugaciuni de cate ori imi aminteam... am aflat ca am fost selectata sa fiu colaborator BookBlog! Inca nu imi vine sa cred! Abia astept sa vina prima carte, ca sa pot sa ma apuc de treaba :) Asa ca, de acum in colo, ne citim si pe Bb. 
http://www.bookblog.ro/echipa/alexandra-cengher/ - sunt la editori, sunt la editori! :))

O alta veste buna e ca luna aceasta voi scrie si un articol pentru Book- Land. Am o idee despre ce va fi, insa inca nu este foarte bine conturata si vreau sa fie o surpriza. Oricum, va tin la curent cu asta :D
Vacanta mea a fost foarte frumoasa pana acum! Am reusit sa ies, am mers la un festival rock si la un concert (dada, despre Billy Idol e vorba!) si a fost demential! Ca si de obicei, am venit acasa cu gatul aproape rupt, asa ca o zi a fost de relaxare, filme si inghetata. Sunt la sezonul doi din Fetele Gilmore si inca rad la fiecare gluma, desi il vad pentru a zece oara :) E asa de... frumos si relaxant si imi da o stare de bine. Joia asta am plecat pentru doua zile in Constanta, unde am stat putin pe plaja si am vizitat orasul. Am facut si poze, dar am sa le postez la sfarsitul vacantei. Nici cu gatitul nu stau prea rau :) Pana acum am facut ratatouille, un musuroi de cartita, dar fara premixuri (cu reteta asta) si salam de biscuiti. Sunt chiar multumita de cum ai iesit!
In alta ordine de idei, a inceput si sesiunea de Camp NaNoWriMo si INCA nu am scris nimic (uite si un dezavantaj al plecarilor spontane la mare), dar saptamana asta o sa fie dedicata in totalitate scrisului, pentru ca nu prea o sa am net. Sa curga cuvintele!

Voi? Ce ati mai facut? Ce ati mai citit? Sper ca va bucurati din plin de vacanta, e deja iulie! Si pentru cei care sunteti la servici... hang in there guys! O sa vina si vacanta voastra :D





12 comentarii:

Patricia spunea...

Mulțam de tag,e interesant :)). Felicitări pentru că ești editor pe Book Blog, abia aștept să citesc recenziile tale pe acolo.
Ale, nu-mi vine să cred că ai fost prin Constanța și nu m-ai anunțat. Data viitoare nu mai scapi >:d<

Nastya Paun spunea...

Nu-mi vine sa cred ca mai citeste cineva Herta Muller!!!
Sunt asa fericita,entuziasmata ca o mai citeste cineva.E geniala tipa?!Chiar merita Nobelul!!!
Am 2 carti ale ei.Am citit Animalul inimii,mi-a placut la nebunie si mai am Inca de pe atunci vulpea era vanatorul.O sa-mi gasesc timp sa o citesc!
Spor la lectura!Astept recenziile cartilor de Herta:X

dark_eyes spunea...

@Patty: Multumesc :D
Mai, sa stii ca m-am gandit la tine, dar am avut un program destul de haotic (am mers cu parintii, care au mers cu job-ul, deci a trebuit sa fiu dupa programul lor) si cand aveam o secunda libera ma gandeam ca nu pot sa te port dupa programul meu :( Tare as fi vrut sa ne intalnim! Lasa, promit ca data viitoare nici tu nu scapi :)

dark_eyes spunea...

@Nastya: Oau, ma bucur si eu ca cineva o mai citeste! Scrie foarte, foarte frumos :) Si eu am 2 carti: "Tinuturile joase" si "Inca de pe atunci vulpea era vanatorul" si pe cea din urma trebuie sa o citesc chiar vara asta. Asa ca vine si recenzia! Multumesc :)

Leontina spunea...

Felicitări pentru că ai ajuns în echipa Book Blog!
Și iar mi-am amintit de "Game of thrones", zău că trebuie să o citesc neapărat anul ăsta, măcar primul volum, că tot îl am în bibliotecă :))
Eu încă am dubii cu John Green, am citit doar povestioara lui din "Let it snow", a fost drăguță, dar nu sunt convinsă dacă să citesc altceva de el sau nu.

dark_eyes spunea...

@Leontina: Multumesc!
Sunt ferm convinsa ca o sa iti placa "Game of thrones"! E mai usor de citit decat Tolken, dar la fel de epica si cu o actiune superba :) Abia astept sa vad ce spui de ea, ma roade curiozitatea!
Mai, nu stiu ce sa spun. Chiar nu pot sa imi dau seama daca ti-ar placea TFIOS sau ba (si alte carti, inafara de Looking for Alaska nu am mai citit). Dar eu spun sa ii dai o sansa. Nu cumpara, ia-l pe kindle. Iti trimit eu ce carte vrei de la el, numai sa imi spui.

Leontina spunea...

@Alexandra: E bine de știut, aveam emoții din punctul ăsta de vedere, pentru că mi-a trebuit o lună să citesc "Frăția inelului", e epică într-adevăr, dar Tolkien tot mi se pare mai dificil de citit. Și eu cred că o să îmi placă, și sper să o citesc vara asta, dacă nu, măcar până la finalul anului.
TFIOS nici nu mă gândesc să o citesc, prea pare deprimantă, mă feresc de așa ceva în general. Am pe kindle mi se pare "Paper towns", dar încă nu sunt hotărâtă să o citesc. Poate într-o zi.

Dubhe spunea...

Iubesc entuziasmul tău! :)
Felicitări pentru treaba cu bookblog. :) Aștept postările! Și eu m-am înscris la NaNoWriMo dar nu am apucat să scriu nimic de două zile.
Să ai o zi bună!

Bianca Ioana spunea...

Am auzit multe lucruri bune despre cartea "Nume de cod: Verity". Trebuie să o adaug şi eu la lista de to-read :D. Şi "Regina Diavolului" sună a lectură obligatorie.
Mulţumesc frumos pentru nominalizare! O voi completa cât de curând.

dark_eyes spunea...

@Dubhe: Multumeeesc :) Lasa ca reusim noi sa si scriem! Ne mobilizam!
@Bianca: "Code name: Verity" m-a facut sa plang trei ore bune si sa o pun in topul listei mele cu carti de suflet. E absolut perfecta. Trebuie sa o citesti! Si "Regina diavolului" e foarte bine scrisa, daca iti place genul o sa o adori.

Pufuleț spunea...

Felicitari pentru ca ai ajuns in echipa Book Blog!
Eu m-am apucat acum o luna de GoT si carti si serial, imi plac la nebunie!
Te tuc!

dark_eyes spunea...

@Pufulet: Multumesc mult!
Dada, GoT este o serie senzationala :) Sper ca o sa iti placa!

Trimiteți un comentariu