Summer in a bag of books+behind the blog tag :)

sâmbătă, 16 august 2014

| | |
Hey lume! Mai e cineva pe aici?
Nu stiam de ce de ceva vreme ma simteam asa de... incompleta. Asta pana am realizat ca nu am mai deschis blogger-ul de o groaza de vreme si mi-am dat seama ca blogusorul meu a ramas din nou singurel. Imi cer scuze, din nou, pentru absenta. A fost o vara plina, ce pot sa spun! Mare parte pentru ca am fost plecata, poate si pentru ca oscilatiile intre caldura treibila si ploi torentiale m-au facut sa ma simt de parca nu aveam chef decat sa dorm si sa ascult muzica. Dar am sa va povestesc despre astea la sfarsitul vacantei, pentru ca inca mai este exact o luna pana cand trebuie sa dau iar ochii cu s.... neah, nu o sa spun cuvantul ala!

Oricum, noroc cu Bia, care a fost extrem de draguta si nu a uitat de mine! Multumesc mult pentru tag si pentru imboldul de a reveni pe aici :)

Reguli:

- selectaţi în tag cărți citite recent (în ultimii 1-2 ani)
- incorporaţi în postare imaginea tag-ului
- dați tag-ul mai departe

1. Drumul către mare: o carte pe care ai așteptat de mult să o citești
Categoric "Heir of fire'' de Sarah J. Maas. Este volumul trei din seria "Throne of glass" sau, dupa cum este tradusa la noi, "Tronul de clestar". Dupa cartea asta, pot sa declar cu mana pe inima ca Sarah a scris seria mea fantasy favorita la momentul actual. Cititi cartile ei, sunt superbe!

2. Răsărit de soare: cartea la a cărei lectură abia așteptai să te întorci după ce te trezeai dimineața.
"Memoriile unei fete cuminti" de Simone de Beauvoir. Cartea m-a fermecat pur si simplu. Nu vroiam sa o mai termin niciodata, dar nici nu puteam sa o las din mana. Pana la urma am devorat-o in doua zile. A fost extraordinara.

3. Apus de soare: o carte pe care ai stat să o citești noaptea. 
Vara citesc mult noaptea, imi place ca e mai racoare, mai liniste. Plus ca mereu am preferat noaptea in
detrimentul zile, asa ca atmosfera imi pare mai magica.
Totusi, fac exceptii si in timpul anului scolar, cand ma prinde cartea sau simt ca are nevoie de o anumita faza in care trebuie citita. Asa a fost si cu "Clopotul de sticla" de Sylvia Plath. Din nou, o carte pe care o
consider una dintre preferatele mele.

4. Perla din scoică: o carte de la care nu aveai mari așteptări, dar pe care ai considerat-o excepțională după ce ai terminat-o. 
Singura la care ma pot gandi este "Maestrul si Margareta" de Mihail Bulgakov. Nu pot sa zic ca nu aveam asteptari, dar aflasem ca e foarte complicata. Am iubit fiecare pagina din ea.

5. Arsură de soare: o carte care te-a enervat rău, cu care ai avut o experiență neplăcută. 
Recent, "Tunelul" de Ernesto Sabato. Nu am gasit nimic special la ea. Nu prea stiu de ce este atat de laudata, mie mi s-a parut chiar lipsita de substanta, si am stat destul de mult sa o analizez.

6. Valurile mării: o carte care a fost multă vreme pe val și care ți-a plăcut și ție.
Placere vinovata, o cate care a fost mult timp in topuri si pe care am citit-o si recitit-o..."Amurg" de Stephenie Meyer.

7. Caniculă: o carte care ți-a dat bătăi de cap, pe care ai citit-o greu. 
Desi majoritatea lumii pare sa o adore, pentru mine "Camera" de Emma Donoghue a fost o adevarata provocare. Am avut nevoie de foarte multa vointa ca sa o duc la capat.

8. Briza mării: O carte simplă, pe care o consideri lectura ideală pentru vacanță. 
Ah, asta e simplu: Landline de Rainbow Rowell. Catgoric iubesc orice scrie tipa asta. Fiecare carte ma lasa cu un setiment de cald si bine, imi vine sa dansez o zi intreaga dupa lectura :))

9. Bronz: o carte care a lăsat o amprentă asupra ta.  
O sa pomenesc cartea asta pana cand nu o sa mai imi vina sa plang de cate ori imi amintesc de ea. "Nume de cod: Verity" de Elizabeth Wein este inca in topul preferintelor mele, dupa mai bine de jumatate de an.

10. Vacanța de vară: o carte care ți-a plăcut mult, dar apoi ai regretat că ai terminat-o așa repede. 
"Clubul Mincinosilor" de Mary Karr, a carui recenzie o sa apara foarte curand, a fost una dintre cele mai amuzante si mai emotionante carti pe care le-am citit. S-a terminat mult prea repede, dupa ce am stat o zi intreaga fara sa ma dezlipesc de ea.

Sunt absolut sigura ca toata lumea a facut tag-ul asta, eu sunt mai intarziata acum :)) Dar daca totusi nu l-ati facut, va rog mult de tot sa il luati. Sunteti practic obligati daca cititi asta :)

Urmatorul tag l-am primit de la Lupu Diana, Anca si Leontina caruia le multumesc foarte mult pentru atentie :) E ceva mai lung, asa ca sper a aveti rabdare! Asa ne mai cunoastem si noi, nu numai din perspectiva cartilor!
Reguli: 
 Trebuie să răspunzi sincer.
Trebuie să iei imaginea tag-ului și s-o încorporezi în postarea ta.
Tăguiește cât mai mulți din blogării tăi favoriți/care îți plac foarte mult :)).


Avem doua seturi de intrebari, unele universale (7 la numar) si minim 4 pe cae vrem ca lumea sa le stie despre noi.

Universale:

1. Din ce oras esti?
Cluj-Napoca :)

2. Cati ani ai?
In iunie am implinit varsta de 17 ani. Inca un an si teoretic spun adio copilariei. Practic... stiu ca o sa fiu copil multi multi ani de aici incolo.

3. Care e mancarea ta preferata? Dar dulcele preferat?
Acum ca am inceput sa gatesc, am o groaza de feluri noi care m-au facut sa ma gandesc serios la topul meu culinar. Insa tot pizza ramane felul la care as apela oricand :)
La dulce e mai greu, cum sunt o adevarata maniaca a ciocolatei si a zaharului (habar nu am cum de nu sunt inca diabetica!). Cred ca tiramisul facut de mama, cu o gramada de cafea, este desertul pe care l-as savura la orice ora, in orice zi.

4. Cel mai mare vis al tau?
Sa imi gasesc unul. Sa imi gasesc un tel pe care sa vreau sa il ating si sa nu ma las niciodata indepartata de el. In ultima perioada sunt extrem de confuza cu privire la viitorul meu...

5. Cea mai mare frica a ta?
Sa ajung sa nu gasesc niciodata acel "ceva" pe care il tot caut, la care m-am referit la punctul anterior. Imi e teama ca nu am sa ajung la un compromis intre visele care parca nu pot fi realizate si o realitate care mi se pare prea amenintatoare si care m-ar ingradi prea mult.

6. Care este citiatul tau preferat? Dar motto-ul?
Ah, uite o intrebare cu adevarat grea...
Citat: "I am awfully greedy; I want everything from life. I want to be a woman and to be a man, to have many friends and to have loneliness, to work much and write good books, to travel and enjoy myself, to be selfish and to be unselfish… You see, it is difficult to get all which I want. And then when I do not succeed I get mad with anger.”- Simone de Beauvoir
Motto: “Never forget what you are, for surely the world will not. Make it your strength. Then it can never be your weakness. Armour yourself in it, and it will never be used to hurt you.” - George R.R Martin (desi e tot un citat, eu il iau mai mult ca si pe un motto in toata regula).
Dar nu vreau sa il las nici pe acesta:


7. Aici o (sau mai multe) întrebare/i pusă/e de cititorii tăi, revin-o cu un edit.

  • Dacă ai putea să aduci la viață un personaj, oricare și de oriunde, care ar fi?- Asta e o intrebare grea... Probabil ca as aduce pe cineva din Harry Potter sau Lord of the Rings. Luna Lovegood sau Legolas :)
  • Care este materia ta preferată?- Probabil ca engleza. 
  • Ce faci ca să îți revii când ești tristă?-Citesc, ascult muzica, scriu, cant la chitara, incerc pe cat posibil sa imi ocup mintea pana cand imi e mai bine. 
  • Care este vârsta ta preferată ? -Pentru mine cel mai frumos a fost de la 5 la 7 ani. Mi-as dori uneori sa revin la perioada aia.
  • Te consideri o persoană creativă ?- In general... da :) Imi place sa fac lucrurile intr-un mod mai inedit si sa nu fiu chiar in rand cu lumea :)
  • Ai frati sau surori? - Nup, din pacate.
  • Care este cartea ta preferata?- Asta e o intrebare criminala :)) Nu pot sa aleg niciodata doar una, am zeci!
  • La ce facultate vrei să dai?- Nu am nici cea mai vaga idee, oscilez intre medicina, farmacie, drept si litere. Din ce in ce mai des ma loves de intrebarea asta si nu am un raspuns clar :(
  • Dacă ai putea să vezi orice trupă live (chiar dacă nu mai sunt în viață, gen Ramones) care ar fi?- Si asta e intrebare grea :)) Cel mai mult imi doresc la momentul actual sa ii vad live pe Evanescence, The Pretty Reckless, Hammerfall si Gojira. Dar cred ca as muri de fericire sa vad varianta veche de la GNR live. Cu Axl si Slash tineri si fericiti. Imi pare atat de rau dupa ei si nu suport ce a ajuns trupa aia azi. 

Multumesc mult Sara, Cioburi de vise, Diana, Bia si Anca! :) Super frumoase intrebarile!

Si cele patru lucruri despre mine, pe care voi ati vrea sa le stiti :)

  • pentru cei noi pe aici, sunt o persoana care nu poate trai fara cafea, ciocolata si carti; totul e bine si frumos cat timp exista 3xC
  • am trei mari fobii de care nu pot sa scap: acrofobia (teama de inaltime), aviofobia (teama de avion) si cremnofobia (teama de prapastii) 
  • iubesc orasele vechi, care au cetati sau castele si un trecut istoric bogat; as putea pierde vremea la nesfarsit prin Sighisoara, Sibiu si Brasov 
  • ador furtunile, inca de cand eram mica; spre deosebire de restul persoanelor, care devin somnoroase atunci cand urmeaza sa ploua, eu nu am stare si imi vine sa sar si sa fug prin ploaie

Okay, tag-ul  merge mai departe la BuburuzaBia, Patricia, Confesiunile unor iubitoare de carti, Eny, bobita si Ralu.
Ne reauzim foarte curand, am niste mici update-uri de facut. Mi-a fost dor de voi, guys! :)

8 comentarii:

Sara spunea...

Am auzit atât de multe despre „Nume de cod: Verity” și sunt din ce în ce mai curioasă să o încerc și eu... Cândva, sper. Plus că din cărțile menționate, mi-ai mai dat idei de noi achiziții... Din nou, cândva.

Și ca întrebare pentru punctul 7: Dacă ai putea să aduci la viață un personaj, oricare și de oriunde, care ar fi?
Care este materia ta preferată?
Ce faci ca să îți revii când ești tristă?

Si cam atat am pe moment! O zi faina ~

Cioburi de vise spunea...

Bine ai revenit! >:D<
Pentru punctul 7 : Care este vârsta ta preferată ? Te consideri o persoană creativă ?
Foarte interesante răspunsurile tale!

Lupu Diana spunea...

Ma bucur ca ai completat tagurile ^_^
Pentru punctul 7: Ai frati sau surori? Care este cartea ta preferata?

Bianca Ioana spunea...

Şi nouă ne-a fost dor de tine, Ale! Şi mă bucur că ai completat leapşa :-D.
Întrebare: La ce facultate vrei să dai?

Anca spunea...

Mi-a fost sincer dor de tine, Alexandra! :) Sper să revii cu adevărat!
Ți-am dat și eu tagul aici: http://readingmysticbooks-dap.blogspot.ro/2014/08/behind-blog.html dar probabil nu ai văzut. :-?
Citind postările astea cred că sunt singura care nu suportă cafeaua de pe aici. :))
Întrebare: Dacă ai putea să vezi orice trupă live (chiar dacă nu mai sunt în viață, gen Ramones) care ar fi?

dark_eyes spunea...

Va multumesc tuturor pentru primirea calduroasa si pentru intrebari! Chiar mi-ati lipsit mult :)

Patricia spunea...

Mulțumesc de tag, Ale. O să-l fac la un moment dat. Bien ai revenit printre bloggeri, aștept recenziile tale cu mare drag >:d<

Denisa C spunea...

Bine ai revenit! Mersi de tag o sa-l fac si eu curand. Te asteptam cu recenziile >:D< :)

Trimiteți un comentariu